Пет чекори како да се откажете од цигарите

Добро е познато колку лошо пушењето влијае на општото здравје на секоја индивидуа. Прочитајте ги чекорите подолу кои ќе ви помогнат да го напуштите овој порок засекогаш.

Одредете датум кога ќе се откажете од пушењето

Држете се до тој датум. Осигурете се дека датумот не е премногу далечен за да не ја изгубите мотивацијата да се откажете од пушењето за тоа време.

Бидете што е можно зафатени

На тој начин ќе имате многу помалку време да размислите за цигарите. Отстранете ги сите пепелници, запалки и цигари од вашето опкружување.

Пијте што повеќе течност

Вода, благи чаеви, исцедени сокови. Млаката вода ја намалува желбата за цигара. Бидете физички активни. Прошетајте наместо да возите автомобил или автобус. Одете пеш наместо да седнете во лифт.

Грижете се за вашата исхрана.

Избегнувајте мрсна храна и закуски. Изберете варено пилешко или риба наместо пржено или пржено свинско месо. Ако не можете без закуски, јаболка, свеж морков и зелка се идеални. Пронајдете го вкусот кој најмногу ви се допаѓа!

Променете ја вашата дневна рутина.

Обидете се да ја смените продавницата во која досега купувавте цигари. Првите неколку дена избегнувајте места каде што се собираат пушачи. Пронајдете ново хоби или вратете се на старите, заборавени навики. Изненадете се!

You must be logged in to post a comment Login

ОСТАВЕТЕ КОМЕНТАР